
- Prosimy o sprawdzenie produktów bezpośrednio po odebraniu przesyłki od kuriera. Jeśli stwierdzisz, że coś się nie zgadza, towar jest uszkodzony bądź masz wątpliwości co do jakości towaru poinformuj nas o tym niezwłocznie, nie później niż w dniu odebrania zamówienia.
- W naszym sklepie sprzedawana są produkty świeże dlatego czas ma takie znaczenie.
- Informację o niezgodności prześlij na adres shop@delikatesykoscielniki.pl bądź za pomocą komunikatora na naszej stronie facebook ttps://www.facebook.com/Masarnia-Ko%C5%9Bcielniki-113340950348282 W wiadomości napisz dokładnie co budzi twoje wątpliwości.
- Odpowiem tak szybko jak to tylko możliwe, jednak dajemy sobie 7 dni na odpowiedź.
- O sposobie rozpatrzenia twojej reklamacji zostaniesz poinformowany drogą elektroniczną – w takim sam sposób jak do nas napisałeś.
- W przypadku ustalenia zwrotu Towaru będziesz zobowiązany go zwrócić do naszego Sklepu na adres Ugorek 1A, 31-450 Kraków. Koszt zwrotu jest pokrywany przez Ciebie.
- Zwrot za towar zostanie Ci przelany na konto wskazane podczas składania reklamacji nie później niż w ciągu 14 dni od decyzji bądź od momentu zwrócenia towaru bądź wydania naszej decyzji.
Odstąpienie od umowy
- Co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.
- Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres:shop@delikatesykoscielniki.pl
- Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: Ugorek 1A, 31-450 Kraków, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy. Koszty zwrotu ponosi Kupujący.
- Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
- Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:
a) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb
b) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia
c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych.
- Środki zostaną zwrócone na konto wskazane we wniosku w ciągu 14 dni od momentu zwrotu towaru.