Zwroty i reklamacje
  • Prosimy o sprawdzenie produktów bezpośrednio po odebraniu przesyłki od kuriera. Jeśli stwierdzisz, że coś się nie zgadza, towar jest uszkodzony bądź masz wątpliwości co do jakości towaru poinformuj nas o tym niezwłocznie,  nie później niż w dniu odebrania zamówienia.

  • W naszym sklepie sprzedawana są produkty świeże dlatego czas ma takie znaczenie.

  • Informację o niezgodności prześlij na adres shop@delikatesykoscielniki.pl bądź za pomocą komunikatora na naszej stronie facebook ttps://www.facebook.com/Masarnia-Ko%C5%9Bcielniki-113340950348282 W wiadomości napisz dokładnie co budzi twoje wątpliwości. 

  • Odpowiem tak szybko jak to tylko możliwe, jednak dajemy sobie 7 dni na odpowiedź.

  • O sposobie rozpatrzenia twojej reklamacji zostaniesz poinformowany drogą elektroniczną – w takim sam sposób jak do nas napisałeś.

  • W przypadku ustalenia zwrotu Towaru będziesz zobowiązany go zwrócić do naszego Sklepu na adres Ugorek 1A, 31-450 Kraków. Koszt zwrotu jest pokrywany przez Ciebie.

  • Zwrot za towar zostanie Ci przelany na konto wskazane podczas składania reklamacji nie później niż w ciągu 14 dni od decyzji bądź od momentu zwrócenia towaru bądź wydania naszej decyzji.

 

Odstąpienie od umowy

  • Co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

  • Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres:shop@delikatesykoscielniki.pl
  • Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: Ugorek 1A, 31-450 Kraków, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy. Koszty zwrotu ponosi Kupujący.

  • Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

  • Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

a) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb

b) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia

c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych.

 

  • Środki zostaną zwrócone na konto wskazane we wniosku w ciągu 14 dni od momentu zwrotu towaru.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl